Blog

Copii sănătoși și deștepți din nou la școala! 29.09.2022 09:24:07

Copii sănătoși și deștepți din nou la școala!

1 septembrie ne amintește că copiii noștri au nevoie de sprijin și de o sănătate mai bună pentru a face față provocărilor școlii. Trecerea de la vacanța la școala nu este ușoară pentru nimeni, iar cei mici o simt si mai mult, mai ales in primele săptămâni. Prin urmare, este important să întroducem treptat obiceiuri bune și sănătoase pentru a face începutul anului școlar mai plăcut.

Introduceți treptat o nouă rutină zilnică!

  • Dormiți mai mult și mai bine

Trezirea devreme deranjează pe toată lumea, dar este inevitabil. Pentru a trece la modul de școală, introduceți o cină mai devreme cu săptămâni mai devreme - în jurul orei 19:00 și ora de culcare în jurul orei 21:00 - 21:30. Acest lucru este uneori dificil pentru copii, dar cu răbdare și o explicație clară a motivului pentru care este important, veți reuși. Somnul de calitate este important pentru concentrare, reglează sistemul nervos și întărește imunitatea. Dacă copilul dvs. suferă de hiperactivitate sau este anxios, este important să discutați cu el despre schimbarea regimului și să fiți alături de el în primele zile ale schimbării.

  • Reduceți timpul în față ecranului

Încercați să reduceți timpul în fața telefonului, laptopului sau televizorului seara, oferiți lapte sau ceai cu miere. Limitați dulciurile înainte de culcare și concentrați-vă pe alimentele bogate în magneziu, care vă ajută să adormiți ușor. O cină ușoară cu mai multe legume precum spanac, broccoli, fasole și mazăre, linte este foarte potrivită. Sfecla, dovleceii, morcovii, țelina, cartofii, ananasul, avocado, piersicii, bananele, orezul brun și unele cereale integrale sunt „purtători” delicioase de magneziu. Din nuci, alege migdale, caju. Pudra de cacao neîndulcită și ciocolata neagră sunt de asemenea bune.

Mai multe alimente pentru creier și vedere!

Acizii grași Omega-3 din uleiul de pește și din alte surse sunt foarte importanți pentru succesul elevilor.

Uleiul de pește conține Vitamina D, Vitamina A, acizi Omega-3, care în combinație sunt importanți pentru sănătatea copiilor în mai multe direcții: pentru rezistența mentala si puterea minții, pentru o vedere mai bună, pentru imunitatea puternică. Puteți alege daca îi dați copilului dvs. sub forma de capsule sau sub forma lichida, însa este important să îi oferiți un supliment alimentar care sa fie de origine pura.

Desigur, puteți și este recomandat să creșteți peștele din meniu - peștele gras precum somonul, codul, macroul, tonul, sardinele furnizează valoroșii Omega-3, dar trebuie să fie prezenți pe masa dvs. cel puțin o dată pe săptămână. . Nucile, chia, migdalele și nucile pecan conțin de asemenea acizii valoroși.

Acordați atenție dozei de ulei de pește în funcție de vârstă și gândiți-vă cum îl va bea copilul dvs. fără prea multă rezistență. Dacă este lichid, uleiul de pește „merge” cu miere sau roșii cherry pentru recompensare. Dacă suplimentul alimentar este lipsit de aromă și gust caracteristic, îl puteți adăuga la un smoothie de fructe, fresh, iaurt. Important este să nu-l încalziți, pentru ca așa își pierde calitățile.

Încercați să încurajați copiii să mănânce mai sănătos oferindu-i alimente colorate, schimbați aspectul obișnuit al supelor și mâncărurilor tradiționale, încercați să mâncați împreună, cu o dispoziție bună, pentru că așa se deschide pofta de mâncare.

Pro- și prebioticele sunt importante!

În toamnă, odată cu întoarcerea la școală, deși mulți părinți pregătesc prânzul copiilor, tentațiile afară sunt multe și adesea copiii suferă de disconfort la stomac. Prin urmare, este important că, pe lângă o varietate de nutriție pentru minte, meniul să aibă și suficiente pre- și probiotice.

Combină carnea slabă cu legume precum varza, prazul, ceapa, păstârnacul, cartofii dulci. Iaurtul, chefirul, kombucha, varza proaspata ajută la reglarea tractului gastrointestinal. Pâinea și deserturile din cereale integrale, merele, perele, prunele sunt personajele verzi obișnuite de pe masă. Dacă le combini cu suplimente nutritive adecvate cu enzime și probiotice, copiii vor fi și mai sănătoși și mai puternici.

Aveți grijă de dinții și de igiena orală!

Odată cu sfârșitul verii, când înghețata, dulciurile și băuturile au fost primii prieteni ai copiilor, este posibil ca sănătatea dentară și igiena orală să aibă nevoie de control și sprijin. Pe lângă programarea la un control, schimbați periuța de dinți la 3 luni și oferiți o rutină care să încurajeze copilul să se spele pe dinți de bunăvoie. Există aplicații mobile care fac timpul de spălare mai plăcut.

Alege, de asemenea, pasta de dinți și apă de gură care sunt prebiotice și susțin sănătatea generală. De ce să nu încercați un ser care este eficient la descompunerea plăcii, la eliminarea respirației urât mirositoare și la promovarea sănătății orale bune. Serurile sunt recomandate și copiilor, încă din copilărie, deoarece cu ele se obișnuiesc mai ușor cu îngrijirea dentară.

În sfârșit, lucrul important în tranziția la școală este să fiți alături de copilul dvs., să-l încurajați să împărtășească și să-l faceți să se simtă o persoană cu o părere pe care o respectați. Școala este distractivă, nu în ultimul rând datorită prietenilor, așa că haideți să ne dorim un an școlar reușit și plin de aventuri!

Comentarii

Acest articol nu are inca niciun comentariu

Lasa un comentariu

RealFood Kids

RealFood Kids

Copii sănătoși și deștepți din nou la școala!

Copii sănătoși și deștepți din nou la școala!

1 septembrie ne amintește că copiii noștri au nevoie de sprijin și de o sănătate mai bună pentru a face față provocărilor școlii. Trecerea de la vacanța la 1 septembrie ne amintește că copiii noștri au nevoie de sprijin și de o sănătate mai bună pentru a face față provocărilor școlii. Trecerea de la vacanța la 2022-09-29T09:24:12+03:00 Copii sănătoși și deștepți din nou la școala!

<p>1 septembrie ne amintește că copiii noștri au nevoie de sprijin și de o sănătate mai bună pentru a face față provocărilor școlii. Trecerea de la vacanța la școala nu este ușoară pentru nimeni, iar cei mici o simt si mai mult, mai ales in primele săptăm&acirc;ni. Prin urmare, este important să &icirc;ntroducem treptat obiceiuri bune și sănătoase pentru a face &icirc;nceputul anului școlar mai plăcut.</p> <h3><strong>Introduceți treptat o nouă rutină zilnică!</strong></h3> <ul> <li> <h4><strong>Dormi</strong><strong>ți mai mult și mai bine</strong></h4> </li> </ul> <p>Trezirea devreme deranjează pe toată lumea, dar este inevitabil. Pentru a trece la modul de școală, introduceți o cină mai devreme cu săptăm&acirc;ni mai devreme - &icirc;n jurul orei 19:00 și ora de culcare &icirc;n jurul orei 21:00 - 21:30. Acest lucru este uneori dificil pentru copii, dar cu răbdare și o explicație clară a motivului pentru care este important, veți reuși. Somnul de calitate este important pentru concentrare, reglează sistemul nervos și &icirc;ntărește imunitatea. Dacă copilul dvs. suferă de hiperactivitate sau este anxios, este important să discutați cu el despre schimbarea regimului și să fiți alături de el &icirc;n primele zile ale schimbării.</p> <ul> <li> <h4><strong>Reduceți timpul </strong><strong>&icirc;n față ecranului</strong></h4> </li> </ul> <p>&Icirc;ncercați să reduceți timpul &icirc;n fața telefonului, laptopului sau televizorului seara, oferiți lapte sau ceai cu miere. Limitați dulciurile &icirc;nainte de culcare și concentrați-vă pe alimentele bogate &icirc;n magneziu, care vă ajută să adormiți ușor. O cină ușoară cu mai multe legume precum spanac, broccoli, fasole și mazăre, linte este foarte potrivită. Sfecla, dovleceii, morcovii, țelina, cartofii, ananasul, avocado, piersicii, bananele, orezul brun și unele cereale integrale sunt &bdquo;purtători&rdquo; delicioase de magneziu. Din nuci, alege migdale, caju. Pudra de cacao ne&icirc;ndulcită și ciocolata neagră sunt de asemenea bune.</p> <h3><strong>Mai multe alimente pentru creier și vedere!</strong></h3> <p>Acizii grași Omega-3 din uleiul de pește și din alte surse sunt foarte importanți pentru succesul elevilor.</p> <p>Uleiul de pește conține Vitamina D, Vitamina A, acizi Omega-3, care &icirc;n combinație sunt importanți pentru sănătatea copiilor &icirc;n mai multe direcții: pentru rezistența mentala si <a href="https://real-food.ro/article/7-superalimente-pentru-minte"><strong>puterea min</strong><strong>ții</strong></a>, pentru o vedere mai bună, pentru imunitatea puternică. Puteți alege daca &icirc;i dați copilului dvs. sub forma de <a href="https://real-food.ro/product/rosita-evclo-90-softgels"><strong>capsule</strong></a> sau sub <a href="https://real-food.ro/product/rosita-evclo"><strong>forma lichida</strong></a>, &icirc;nsa este important să &icirc;i oferiți un supliment alimentar care sa fie de <a href="https://real-food.ro/page/tehnologia-extragerii"><strong>origine pura</strong></a>.</p> <p>Desigur, puteți și este recomandat să creșteți peștele din meniu - peștele gras precum somonul, codul, macroul, tonul, sardinele furnizează valoroșii Omega-3, dar trebuie să fie prezenți pe masa dvs. cel puțin o dată pe săptăm&acirc;nă. . Nucile, chia, migdalele și nucile pecan conțin de asemenea acizii valoroși.</p> <p>Acordați atenție dozei de <a href="https://real-food.ro/article/13-beneficiile-consumului-de-ulei-de-peste"><strong>ulei de pește</strong></a> &icirc;n funcție de v&acirc;rstă și g&acirc;ndiți-vă cum &icirc;l va bea copilul dvs. fără prea multă rezistență. Dacă este lichid, uleiul de pește &bdquo;merge&rdquo; cu miere sau roșii cherry pentru recompensare. Dacă suplimentul alimentar este lipsit de aromă și gust caracteristic, &icirc;l puteți adăuga la un smoothie de fructe, fresh, iaurt. Important este să nu-l &icirc;ncalziți, pentru ca așa &icirc;și pierde calitățile.</p> <p>&Icirc;ncercați să &icirc;ncurajați copiii să măn&acirc;nce mai sănătos oferindu-i alimente colorate, schimbați aspectul obișnuit al supelor și m&acirc;ncărurilor tradiționale, &icirc;ncercați să m&acirc;ncați &icirc;mpreună, cu o dispoziție bună, pentru că așa se deschide pofta de m&acirc;ncare.</p> <h3><strong>Pro- și prebioticele sunt importante!</strong></h3> <p>&Icirc;n toamnă, odată cu &icirc;ntoarcerea la școală, deși mulți părinți pregătesc pr&acirc;nzul copiilor, tentațiile afară sunt multe și adesea copiii suferă de disconfort la stomac. Prin urmare, este important că, pe l&acirc;ngă o varietate de nutriție pentru minte, meniul să aibă și suficiente pre- și probiotice.</p> <p>Combină carnea slabă cu legume precum varza, prazul, ceapa, păst&acirc;rnacul, cartofii dulci. Iaurtul, chefirul, kombucha, varza proaspata ajută la reglarea tractului gastrointestinal. P&acirc;inea și deserturile din cereale integrale, merele, perele, prunele sunt personajele verzi obișnuite de pe masă. Dacă le combini cu suplimente nutritive adecvate cu enzime și probiotice, copiii vor fi și mai sănătoși și mai puternici.</p> <h3><strong>A</strong><strong>veți grijă de dinții și de igiena </strong><strong>orală!</strong></h3> <p>Odată cu sf&acirc;rșitul verii, c&acirc;nd &icirc;nghețata, dulciurile și băuturile au fost primii prieteni ai copiilor, este posibil ca sănătatea dentară și igiena orală să aibă nevoie de control și sprijin. Pe l&acirc;ngă programarea la un control, schimbați periuța de dinți la 3 luni și oferiți o rutină care să &icirc;ncurajeze copilul să se spele pe dinți de bunăvoie. Există aplicații mobile care fac timpul de spălare mai plăcut.</p> <p>Alege, de asemenea, pasta de dinți și apă de gură care sunt prebiotice și susțin sănătatea generală. De ce să nu &icirc;ncercați un <a href="https://real-food.ro/article/zambet-stralucitor-si-sanatos-misiunea-este-posibila"><strong>ser care este eficient la descompunerea plăcii, la eliminarea respirației ur&acirc;t mirositoare și la promovarea sănătății orale bune</strong></a>. Serurile sunt recomandate și copiilor, &icirc;ncă din copilărie, deoarece cu ele se obișnuiesc mai ușor cu &icirc;ngrijirea dentară.</p> <p>&Icirc;n sf&acirc;rșit, lucrul important &icirc;n tranziția la școală este să fiți alături de copilul dvs., să-l &icirc;ncurajați să &icirc;mpărtășească și să-l faceți să se simtă o persoană cu o părere pe care o respectați. Școala este distractivă, nu &icirc;n ultimul r&acirc;nd datorită prietenilor, așa că haideți să ne dorim un an școlar reușit și plin de aventuri!</p>